Ticker

6/recent/ticker-posts

ہندوستان کا ورلڈ کپ میں شکست کے بعد اب ایشیا کپ کے لیے 'ماؤکا ماؤکا' اشتہار نہیں بنانےکا فیصلہ

 

ہندوستان کا ورلڈ کپ میں شکست کے بعد اب ایشیا کپ کے لیے 'ماؤکا ماؤکا' اشتہار نہیں بنائے کا فیصلہ



بھارتی ٹی وی چینل اسٹار اسپورٹس نے 2022 کے ایشیا کپ میں روایتی حریفوں پاکستان اور بھارت کے درمیان ہونے والے میچ کے لیے اپنی بدنام زمانہ 'ماؤکا ماؤکا' اشتہاری سیریز نہ بنانے کا فیصلہ کیا ہے۔


دونوں ممالک کے درمیان کرکٹ میچ ہمیشہ لاکھوں لوگوں کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے جس پر براڈکاسٹر متعدد اشتہارات جاری کرکے بھرپور فائدہ اٹھاتے ہیں۔ ایسا ہی ایک اشتہار 'ماؤکا ماؤکا' مہم ہے جس نے پہلے ہندوستان میں بڑے پیمانے پر کامیابی حاصل کی تھی۔

ابتدائی طور پر، یہ اشتہار 2015 کے آئی سی سی ورلڈ کپ میں دونوں ممالک کے درمیان ہونے والے میچ سے پہلے بنایا گیا تھا کیونکہ سٹار اسپورٹس نے میگا ایونٹس میں بھارت کے خلاف ان کے خوفناک ریکارڈ پر پاکستان کا مذاق اڑایا تھا۔ اس کے بعد یک طرفہ کمرشل کو ایک سیریز میں تبدیل کر دیا گیا، کیونکہ براڈکاسٹر اس کی بڑی کامیابی سے متاثر ہوئے۔


تاہم، براڈکاسٹروں نے مہم کو آگے نہ بڑھانے کا فیصلہ کیا کیونکہ ہندوستان کو دونوں ٹیموں کے درمیان پچھلے مقابلے میں مین ان گرین کے خلاف ذلت آمیز شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ پاکستان نے 2021 کے T20 ورلڈ کپ میں بھارت کو شکست دے کر 10 وکٹوں کی تاریخی جیت کے ساتھ ناقدین کا منہ بند کر دیا۔

بھارت کے پاس بابر اعظم کی زیرقیادت پاکستان سے متاثر ہونے کا کوئی جواب نہیں تھا کیونکہ وہ میچ کے تینوں شعبوں میں باہر ہو گئے تھے۔ بابر اعظم اور محمد رضوان نے انتہائی آسانی کے ساتھ ہدف کا تعاقب کرنے سے قبل شاہین آفریدی نے بھارتی اوپنرز کو جلد ہی آؤٹ کیا کر لیا تھا -

روایتی حریف 28 اگست کو دبئی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں آمنے سامنے ہوں گے۔ دونوں ٹیمیں 4 ستمبر کو ہونے والے مقابلے کے سپر 4 میں بھی آمنے سامنے ہو سکتی ہیں اور اگر وہ دونوں کوالیفائی کرنے میں کامیاب ہو جاتی ہیں تو 11 ستمبر کو فائنل میں دوبارہ آمنے سامنے ہو سکتی ہیں۔


Post a Comment

0 Comments